Forum ars srars Strona G│ˇwna ars srars

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

chirurgiczne zrobienie piersi nie oznacza tylko i wy─ůcznie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ars srars Strona G│ˇwna -> Flak przejŕ│a dowodzenie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 732
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/2
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 20:57, 08 Kwi 2014    Temat postu: chirurgiczne zrobienie piersi nie oznacza tylko i wy─ůcznie

nie umiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
nie planowa┼éam jszcze ci─ů┼╝y
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A czy kto┼Ť mia┼é przyjemno┼Ť─ç by─ç na weselu, gdzie gra┼é Zesp├│┼é Jandy?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

- Konto w banku ( Internetowe, lub nie ) [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] e/5t4d_od_OM.JPG takie bylo moie usg
Krokiety sk┼éada sie tak jak go┼é─ůbki. ja tez tam by┼éam i taka czarna fryzjerka nie wiem jak ma na imie nie dosc ze spali┼éa mi w┼éosy to jeszcze wysz┼éy ry┼╝e nie wiem jak ma na imie ale sama tam pracuje Pracuje tam pani Danuta Bana┼Ť, kt├│ra jak na m├│j gust jest najlepsz─ů fryzjerk─ů EVER! Dziewczyny podaje swoje GG 8091795 jak bedziecie mia┼éy ochote to zawsze mozemy pogadac dzieki [link widoczny dla zalogowanych]
skoro tyle razy zmienia┼éa jej si─Ö waga, to musia┼éa mie─ç duzo rozstepow ; Profesjonalne wykonanie na markowych produktach. Znajdziecie tu mnostwo pomyslow na zdobienia, wiele porad dotyczacych stylizacji paznokci. Ja juz prawie tydzie┼ä od zdj─Öcia, noga nie boli, kolano sie nie zgina, ale walcz─Ö Chodz─Ö z jedn─ů kul─ů, bo mi wygodniej, ale wiekszosc ciezaru przenosze na ni─ů, wi─Öc moja ko┼Ť─ç jest odci─ů┼╝ana Nie moge sie nacieszyc normalnymi ubraniami mam pytanie wlasnie sobie kupilam lampe i w srodku niej na spodzie jest taka niebieska folia? Piersi robi┼éam u niego 2 lata temu i do dzis jestem bardzo zadowolona.... Czasami wloski nie chca mi sie krecic od samej glowy dlatego od pewnego czasu mysle o trwalej..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tu ju┼╝ w sumie nie chodzi o sam─ů cen─Ö tylko o fakt, ┼╝e z roku na rok cena jest podnoszona o 10-15 % a to nie jest ma┼éo.
[link widoczny dla zalogowanych]
mia┼éam conversy ze wzorem - spra┼é si─Ö szybko jak zwyk┼éa naprasowanka na koszulk─Ö.. Mam rewelacyjn─ů wiadomo┼Ť─ç - NIE TYJ─ś!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.e-figura.pl/viewtopic.php?t=14&pos tdays=0&postorder=asc&start=0
www.sharley.pl

ale na sczescie pojawily sie kr├│tkie skorzane spodenki [link widoczny dla zalogowanych] Kto┼Ť przedemn─ů napisa┼é zeby nie sugerowac sie opiniami dziewczyn na forum tylko pytac znajomych kt├│re sa ju┼╝ po zabiegach.
nie po to s─ů ampu┼éki z mniejszymi obj─Öto┼Ťciami. ale po jakims czasie to cholerstwo wracalo. Do elpida - bardzo ci wspolczuje, wiem co to znaczy miec blizne w widocznym miejscu. mowi im ze chce podciac konce i scieniowac tyl, a oni scieli na krotko moje piekne loki, jeszcze mi nie odrosly, nienawidze ich Kradzie┼╝ Grzech Grzech Z┼éa Grzech Grzech Szkodliwa Z┼éa [link widoczny dla zalogowanych]
CZY┼╗BY??? kurde to sie trozke dlugo czeka a jak sie ma ta srube w nodze to mozna pracowac rozumie ci z tym co mi napisalas z tym dojrzewaniem ale wiesz jednak bede musiak sobie zrobic przeswietlenie biodrale chyba zwichniecia biodrowego nie mam bo mnie gorzej boli kolana plecy tylko czasami jak co robi i przesile naprawde z tym jeste naprawde lipa ale co zrobic jak sie bylo mlodszym to sie tak nie myslalo jak teraz bo nie bolalo tak ale moze jakos bedzie zycze ci powodzenia napewnobedzie wszytko dobrze kurde to przed demna dopieropoczatek tego wszytkiego musz sie jak najwczesniej wybrac bo tak to nie bedzie ale jestem w hiszpani moze tu znajde jakiegos dobrego specialiste szukam po stronkach dzownie ostatnio znalalem na inetrnecie prywatenego ortopedie to jest po hiszpaski dzownilem do niego i on mi mowi ze to on tylko wstawia protezy i kazal mi szukac traumtalogo wiec szukam mozecos znajde mam takanadziejeze bedzie dobrze dzieki izaka22 za te wszytkie informacje moze wkoncu cos z tym zrobie Polecam By┼éam bardzo zaskoczona rzeczowym, konkretnym a jednocze┼Ťnie bardzo opieku┼äczym podej┼Ťciem oraz zaanga┼╝owaniem. W trakcie kuracji oczyszczaj─ůcej jest ich wiecej, dlatego zapach twego cia┼éa si─Ö pogorszy. jesli tak, to jak to sie zalatwia? e tam, ja bra┼éam ostatnio krakowsk─ů suszon─ů, i inne kie┼ébaski, nikt mnie nie sprawdza┼é, dodam jeszcze ze lecialam samolotem, nie wiem jak jest w przejazdach autokarowych, bierz kie┼ébasy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
swietnie podszkolenie jezyka (uwazam, ze to najlepszy sposob!), poznanie nowej kultury i obyczajowosci (no i kuchni) danego kraju poprzez mieszkanie z cudzoziemska rodzina, poznanie fajnych ludzi (w szkole i na imprezach).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja tez jestem niskocisnieniowcem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] o.html [link widoczny dla zalogowanych] polecam ten salon naprawde pełen profesjonalizm, a kosmetyczka P .Edyta Młynarska wykwalifikowana i przemiła .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zła jestem, bo mi nie wychodzi...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moj─ů ┼Ťliczn─ů Zosi─Ö! [link widoczny dla zalogowanych] Wyjechales przed miesiacem gdzies sprzatac albo murowac i juz sie odpolszczyles?
do a [link widoczny dla zalogowanych] 8_tue_01.shtml brzuch 250-300 Ja stosuje lewatywy od niedawna i nie odczuwam zadnych zlych jej wplywow. jej rodzina tez jej nie poznała. [link widoczny dla zalogowanych]
Po prostu na to co napisa┼ée┼Ť brak mi s┼é├│w!!!!!!!!!!!!!!!!!!pozdrawiam raz jeszcze ! faknie pomagacie , niema co pomidor pokrojony w plasterki i posypany szczypiorkiem . Znowu 100 samochod├│w b─Ödzie na kartkach. JEST WIELKA ULGA! Gratuluj─Ö inteligencji. Zumba w wodzie to ┼Ťwietna zabawa - po zaj─Öciach od razu ma si─Ö dobry humor, mn├│stwo energii i oczywi┼Ťcie duuuu┼╝┼╝┼╝┼╝o spalonych kalorii
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
u nas od pocz─ůtku by┼éo za┼éo┼╝enie, ┼╝e Kasia to ta mniejsza, wi─Öc jeszcze jak by┼éy w brzuszku to m├│wi┼éam np.
[link widoczny dla zalogowanych] Oferuj─ů du┼╝o produkt├│w profesjonalnych marek:
hehe moja sis jest w ci─ůzy ciekawe jak zareaguje gdzy jej to pokaze hahahah
[link widoczny dla zalogowanych]
chyba nie ehh s─ů gorsi od dzieci .

i takie same pytanie mam odnosnie separacji..
[link widoczny dla zalogowanych]
S─ů niziutkie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie s─ůdz─Ö bo musia┼éabym sk┼éama─ç a to czysta prawda... [link widoczny dla zalogowanych] Wlasnie wrocilam z firmy - kontrakt juz w kieszeni Teraz moge rozkoszowac sie ostatnimi chwilami zycia \casalinghi\ Chociaz musze przyznac, ze casalinga ze mnie marna A pracowac bede nie w banku tylko w firmie import-export.
i najpierw zjad┼éam sniadanko tzn. Te zabiegi nie maja na celu wybielic z─Öb├│w, ale dzieje si─Ö tak, kiedy mamy du┼╝o kamienia, nalotu, to jego usuni─Öcie si┼éa rzeczy powoduje, ze lepiej wygl─ůdaj─ů. Jutro podpisuje umowe wiec chyba mozna juz gratulowac Ale zaczynam dopiero po Swietach bo za kilka dni wyjezdzamy ro rodziny mojego chlopaka na poludnie. Wystarczy zwyk┼éy elektroniczny termometr lekarski. Ps.Muzulmanie dbaja o higiene i to bardzo,ziac rasizmem na kolor skory,to u zawistnych Polakow normalka. [link widoczny dla zalogowanych]
rodziny zastepczj, gral tam chopaka majki dop├│ki czas si─Ö nie sko┼äczy Dzi─Öki za wszystkie wypowiedzi Moje z─Öby s─ů w zasadzie bia┼ée,tylko k┼éy takie ┼╝├│┼éte Domy┼Ťlam si─Ö,ze to od kawy i herbatki- bo nie pal─Ö. biordra 106 cm Ceny trosz─Ö wygurowane, ale naprawd─Ö si─Ö op┼éaca. W por├│wnaniu z b├│lem od depilatora i od wosku, b├│l od lasera jest troch─Ö wi─Ökszy. po co w og├│le kto┼Ť trzyma takie cholerstwa w domu jak tarantule, czarne wdowy itp??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nikt prawie nie chodzi, bo s─ů obrzydliwe.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ars srars Strona G│ˇwna -> Flak przejŕ│a dowodzenie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin