Forum ars srars Strona Gwna ars srars

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

dokładnie to jeszcze nie wiem, ale coś w okolicach maja

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ars srars Strona Gwna -> Flak przeja dowodzenie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 732
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/2
Skd: Finland

PostWysany: ro 9:16, 09 Kwi 2014    Temat postu: dokładnie to jeszcze nie wiem, ale coś w okolicach maja

Oczywiscie byłoby super gdyby ktoś mógł polecić, bo sam korzystał z takich usług
[link widoczny dla zalogowanych]
Nigdy nie byłam nawet u kosmetyczki. brak urody...zeby nie wiem co robila to i tak zawsze bedzie nijaka z urody
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mogę śmiało polecić Panią Monikę ze Studia Fryzur Cleopatra.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Misha !!!!!!!!!

nic nie drgnelo? [link widoczny dla zalogowanych] Na koniec chciałam jeszcze powiedzieć że właśnie z tego powodu część mężczyzn tak bardzo poszukuje dziewic...Wiedzą że są kiepscy i że nie potrafią zadowolić kobiety i sądzą że dziewice które są niedoświadczone łatwiej zaakceptują taki mierny seks.
Pozdrawiam no właśnie, aż się zdziwiłam, że chcą coś ze sobą zrobić! Do Sunshine7777 - miałam podobne problemy jak ty. Mogłabym tych dwóch proszków, wczoraj i dziś nie brać, bo ból był już znośny, ale jakoś milej było go wcale nie odczuwać czesc laski [link widoczny dla zalogowanych]
1 banana i activie i 1tabletke Falvitu (to niby dla kobiet w ciazy ale one chyba potrzebuja najwiecej witamin) i 1 tabletke L ,popiłam szklanka wody Jest wspaniała. Chyba predyspozycje lub po prostu ta nadżerka. - jesli nie tv to mp3 z jezykiem ktorego chcialabys sie nauczyc U mnie w domu czasem pojawiają się właśnie takie duże, czarne, no przerażające. Jest miła i sympatyczna. Dopiero niedawno znajoma dala mi namiar do pani Małgosi z Targówka.Tak profesjonalnej obsługi jeszcze w życiu nie miałam.
NIe studiuje medycyny, wiec pewnie nie pomoge ci tak, jak bys chciala.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pełen profesjonalizm,..
[link widoczny dla zalogowanych]
czy kobieta z biodrami 95 cm to aż tak bardzo źle??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Miałam więc i wpadkę wstydliwą , jako że rodziłam wtedy faktycznie przy żeńskiej , jeśli nie liczyć lekarza który pojawiał się w najważniejszych momentach, grupie osób ale hm...

2860 - total
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak dla mnie mógł nic nie mówić i tylko robić co trzeba Gdyby ktoś był milutki i gadatliwy a zrobił mi albo dziecko coś złego to nie byłoby dla mnie pocieszenia, że chociaż był miły;P No i ta ładna mała blizna Do Mrozzi
Na sam środek do pieroga włożyć pokrojoną w kostkę fetę (zwykle 1 kostka ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pisze wam kobietka,że bierze hormony i puchnie a wy ciągle z tą dietą!
[link widoczny dla zalogowanych]
No to, do zaś......!!
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzięki za radę. [link widoczny dla zalogowanych] Jabłczyńska z partnerem i Mroczek z partnerką (Mroczek zaskoczył mnie totalnie, bo myślałam, że straszny sztywniak z niego)
Nigdy w życiu nie pomyślalbym, że są na świecie dziewczyny które lubią połykać spermę. Ja nie chodze do model medu, chodzę do Bromy, bo to jest wg mnie dobry lekarz, i chodziłam do Bromy także do mdeocu gdzie pracował pol roku temu. kejra ja kejra ,ciekawa jestem co to za facet??? Hej, Na razie pozostaję ci tylko chodzenie na mszę , napisz jak on się zachowuję jak cię widzi ???? [link widoczny dla zalogowanych]
kazdy inny rodzaj seksu jest oczywiscie ok jesli niesie zadowolenia ale ten najwyjsciowszy, basic ze tak powiem , to wlasnie on nie majacy problemow z erekcja. [link widoczny dla zalogowanych] ROBILA MNIE I W TYM SAMYM CZASIE DRUGA PANIA. Dziewczyny mam pytanie- równiez mysle o głodówce 10 dniowej- jednak mam pewną obawę, dotychczas jak starałam sie jeść same owoce lub warzywa , albo bywałam w 3 dniowych głodówkach- niestety miałam objawy niedoboru witamin przede wsyztskim B- także moje pytanie czy podczas duzo dłuzszego głodowania nie bedzie gorzej? Zwyczjniw jakl w większości salonów, fryzjerki też normalne nic specjalnego a tak poza tym to WCALE nie odczuwam głodu... I jak mówię, niektóre położne to naprawdę anioły, kochane i bardzo pomocne, a niektóre to szkoda gadać.
Podeslij prosze na Mail:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wpadlam w rozpacz juz nie wiem kto ma racje i czy powinnam sie leczyc czy nie, dzisiaj powtórzyłam sobie badania w sanepidzie i w jeszcze innym laboratorium, a jutro jade do innego miasta do jeszcze innego laboratorium...chce miec trzy niezależne wyniki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

sroga teacher -jestem przekonana,ze nauczycielka nie jesteś,zbyt prostackim tekstem tu zasunęłas jak na osobę z wyższym wykształceniem
[link widoczny dla zalogowanych]
Natomiast za krótko trwa stosunek od 1 do 2 minut, a za długo od 10 do 30 minut.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nam super pomagało.
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam Magdę, fachowo strzyże włosy, dokładna, dobrze dobiera kolor i fryzurę, jedyny minus - troche drogo 150 zł
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kanał nadgarstka jest to ograniczona przestrzeń po stronie dłoniowej nadgarstka .Od góry jest ona ograniczona przez troczek zginaczy rozciągający się pomiędzy nasadą dalszą kości promieniowej a podstawami kości śródręcza.Ponad troczkiem zginaczy przebiega ścięgno mięśnia dłoniowego długiego.Troczek zginaczy jest utworzony przez :więzadło poprzeczne nadgarstka, rozcięgno rozpięte pomiędzy mięśniami kłębu i kłębiku w części dalszej oraz powięz głęboką przedramienia..Dno kanału nadgarstka tworzą kości nagarstka. [link widoczny dla zalogowanych] No i zrobiłam to.
ja dzis bede sie radzi prawnika... Koleżanki z pracy córcia skończy jutro miesiąc, dwie inne planują ciążę na ten rok, jedna z nich już zaczyna starania. NO i oczywiście sprawsa Snape\'a, co o tym myślicie? na zniknięcie kurzych łapek czy bruzd raczej nie liczyłam. Odrazu po zabiegu wziełam 2 apapy i 1 przed snem. [link widoczny dla zalogowanych]
Ma go od 2,5 miesiaca, jeszcze 1,5 mu zostalo jego mama mowi,ze pierwszy mial jak mial 3 lata. czesc, ja jestem blondynką... gdy w Teleexpresie podali, że zginął w wypadku (24 stycznia 2003) ale tak sie nie dzieje... Zaczeło sie dość dawno jakieś pod rok temu gdy paznokieć zaczol wrastac na poczatku bez zadnej ropy sie to oblawialo tylko sam bol ale totem to sie jakos goiło bylo spokoj kilka miesiecy i znowu. Odpowiada mi fachowe podejście do klienta i wesoły klimat. kazala rowniez moczyc w cieplej wodzie z szarym mydlem i przypisala masc iruxol mono troszke efektu jest widac ale nie znacznie..
****@----------------@
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przygotowanie niezbędnych akcesoriów:
ale jajnik obolały jest dostałam jakieś tabletki ...
Oby!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wszelkie podrażnienia, niezależnie od tego, czy powstały na powierzchni ciała, czy na błonie śluzowej przewodu pokarmowego, goją się znacznie szybciej, jeżeli się je zostawi w spokoju.
[link widoczny dla zalogowanych]

Nasza Aziu na badania jedzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
mi caly czas wypadaja wlosy , szczegolnie podczas kapieli lub gdy sie czesze =/ Miła obsługa, wystrój salonu gustowny a przede wszystkim profesjonaliści!Polecam p.Gosie Sudoł.Jedyny minus to długie terminy oczekiwania ale warto
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a teraz jestem juz 2 tyg po operacji tarczycy i leki sa jeszcze gorsze juz wogole nie wychodze z domu naprawde niewiem co robic gdzie sie udac a raczej do kogo .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie chce sie przyzwyczaic do mysli ze mam malenka fasoleczke, bo boje sie kolejnego rozczarowania [link widoczny dla zalogowanych] do nicckk Czy to urzadzenie to lampa LED?Jesli tak to czy skutecznie usowa przebarwienia?
ja po prostu nie gustuje w niskich facetach, nie podobaja mi sie a nie bede z kims kto mi sie nie podoba są po prostu pokraczni a ja musze przy mezczyznie czuc sie bezpiecznie Będę ją nosiła Zmiksować i usmażyć naleśniki. ostatecznie zabiłą jedną córeczkę Sama używam to wiem. [link widoczny dla zalogowanych]
Dzieki rodzicom bo oni lubia te klimaty. dzieńdobry dziewczyny Ale po co bzdury wypisywać jesli jakies fryjerki spiep...ły 3 osobom włosy to dlaczego same sie nie wypowiedzą a może ich było 10 niezadowolonych. 40 blach ciasta to przegięcie, tego ciasta nikt nie zje, a obdarowana nim rodzina połowę będzie musiała wyrzucić. Możesz sobie mówić, że masz silną wolę, i co z tego, napisz ile dni głodówki wspominasz wspaniale i czy byłabyś w stanie nawet te najgorsze z uśmiechem na twarzy opisać. w biurze, 8h przed kompem ... trzymajcie kciuki dziewczyny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wybaczcie mój pesymizm, ale po trzech latach na nic już lepszego w tej firmie nie liczę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ars srars Strona Gwna -> Flak przeja dowodzenie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin